پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228041
پيام تبريک مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان به مناسبت روز بزرگداشت مقام معلم:
هر کس کلمه اي به من بياموزد مرا بنده خود کرده است
تاریخ انتشار : 1396/02/12
نمایش : 1007
عشق ورزيدن در قالب خدمت به خلق خدا زيباترين ترنم عبادت با معبود يگانه است. آناني که در امتداد رسالت انبياي الهي عاشقانه روشنايي بخش تمدن بشري هستند و با تعليم، بشريت را به سرمنزل کمال و رستگاري رهنمون مي شوند چه بلند مرتبه و والا مقام هستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، داراب احمدي رئيس آموزش و پرورش شهرستان فارسان گفت:روز دوازدهم ارديبهشت يادآور رادمردي بزرگ و مجاهدي دانشمند است که نقشي فراموش نشدني در تاريخ پر فراز و نشيب انقلاب اسلامي دارد.

وي بيان داشت: شهيد مطهري الگويي تمام عيار براي جامعه بزرگ معلمين و اساتيد دانشگاه بوده و  تدبير ويژه نامگذاري اين روز به نام معلم ، يادآوري بر زحمات اين عزيزان در عرصه تعليم و تربيت مي باشد.

اينجانب بر خود فرض مي‌دانم به خانواده بزرگ آموزش‌وپرورش شهرستان فارسان، مناسبت‌هاي فرخنده شعبانيه و هفته گراميداشت مقام معلم را صميمانه تبريک و تهنيت عرض نمايم و از درگاه ايزد منان براي معلمان و فرهنگيان عزيز ، توفيق خدمت بيشتر به‌نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را خواستارم.
 

 وي به جلسه هم‌انديشي و بررسي مشكلات مدارس غيردولتي شهرستان فارسان، اشاره کرد و افزودند: مدارس غيردولتي به‌منظور توسعه مشاركت‌هاي مردمي و باهدف ايجاد رقابت سالم بين مدارس و ارتقاء سطح كمي و كيفي فعاليت‌هاي آموزشي و پرورشي در نظام آموزش‌وپرورش شکل‌گرفته است و لازم است با برنامه‌ريزي‌هاي هوشمندانه  و همفکري و کوشش کليه‌ي دست‌اندرکاران اين موسسات  مشکلات فراروي مدارس غيرانتفاعي مرتفع گردد .

وي تصريح کرد: در اين جلسه  مؤسسين محترم مشكلات وپيشنهادات خود را مطرح نمودند . و آقاي سعادت يدالهي به عنوان نماينده موسسان مدارس غير دولتي درشهرستان فارسان  انتخاب گرديد. 

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html